دل های ساده
دل های ساده
از همه جا...................... 
قالب وبلاگ

 

دیر کرده ای ... نه آسمان نشانه ای از تو می فرستد نه زمین رد پای تو را به من می رساند و من مسیر آمدنت آن قدر رفته ام و باز گشته ام که رد پای دلم مثل شقایقی بر جا مانده است. تا کی این گیسوان را شانه زنم و با نرگس و یاس و مریم بیارایم.تا کی این چین و چروک های چهره را با لبخند سردی بپوشانم؟تا کی این گریه های شبانه می توانند مانند رودی پر آب دریای دلم را سیراب کنند. تا کی باید پرندگان کوچه تنهایی ام یکی یکی پر بزنند و در آسمان بی کسی ام به دنبال تو بگردند. گل های پیرهنم پزمرده اند. هوای عاشقانه چشمانم بارانی است.دیر کرده ای و من این اضطراب و اشتیاق رابغض می کنم و دستان خسته ام را به پنجره می آویزم... ای دل ببین از پس سالها انتظار به اعتراف آمده ام. دوستت دارم .بیا و فاصله ها را کم کن...



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت15:14---29 شهريور 1391
سلام خوبی چرا کم پیدایی آپ نمیکنی منتظر حضور دوبارت هستم داداش

عطرین1
ساعت22:30---23 خرداد 1391
لینگت کردم ولطف داری عزیز

عطرین1
ساعت22:27---23 خرداد 1391
سلام داداشی جونم وب خوبی داری موفق باشی ولی اگه میشه مطالبتو زیاد کنی تو وبلاگت خوشکلتر میشه

موج دریا
ساعت7:30---20 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
مطلبت خیلییییییییی قشنگه


نفيس
ساعت22:44---24 ارديبهشت 1391
سيلام رضاجان

اين مطلبت خيلي عاليه بيد،همش قشنگه،اين ولي بهتر-مطلب عروسک هم اي خوب بيد-بيشترمطالبتوخوندم.داش رضا-
پاسخ:سلام مرسی لطف کردی....خوشحال شدم


النا
ساعت21:25---24 ارديبهشت 1391
سلام دوست گلم وبت عاليه به وب منم بيا
پاسخ:سلام.مرسی @};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ رضا ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

کاغذهای سفید، حرف های زیادی برای گفتن دارند؛ ولی این جا خودکارهای ترس سفید می نویسند ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل های ساده و آدرس shahrekhamoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 20616
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1